تهيه کننده خاله شادونه: اين اتفاق ناگوار به برنامه ي ما و سازمان صداوسيما ربطي ندارد
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

زدحام براي خروج از محل برگزاري مراسمي که مليکا زارعي - خاله شادونه - اجراي بخش هايي از آن را در خرم دره بر عهده داشت، مرگ و آسيب ديدگي چند کودک حاضر در اين مراسم را در پي داشت.

خبرنگار ايسنا براي اطلاع يافتن از جزئيات اين حادثه ي ناگوار گفت وگويي را با تهيه کننده ي برنامه ?خاله شادونه? داشت که وي تاکيد کرد، اين مراسم خارج از برنامه اي که تحت عنوان ?خاله شادونه? در صداوسيما توليد و پخش مي شود، در خرم دره استان زنجان برگزار شده است.
علي اکبر ذاکري گفت: اين مراسم از جمله برنامه هايي بود که ربطي به صداوسيما نداشت و يک شرکت خصوصي با مجري برنامه تماس گرفته بود و ازدحام جمعيت و کم بودن فضا، منجر به مرگ سه کودک شد. اين سالن براي برگزاري مراسم مورد نظر، فضاي کافي نداشته و به دليل اينکه دو در خروجي براي خارج شدن کودکان وجود نداشته، اين اتفاق افتاده است.

اين تهيه کننده ي تلويزيون سپس خاطرنشان کرد: اتفاقي که افتاد، اصلا ربطي به برنامه ?خاله شادونه? و صداوسيما ندارد يک مراسم خارج از صداوسيما برگزار شده که حتي بدون هماهنگي با تهيه کننده و خود صداوسيما بوده است. ظاهرا برگزارکننده هاي اينگونه برنامه ها به خاطر درآمد بيشتر از مکان هايي استفاده مي کنند که ظرفيت لازم را ندارند و باعث چنين اتفاقاتي مي شوند که تاسف بار است.

ذاکري در پايان گفت: به عقيده ي من مقصر اصلي اين اتفاق، برگزارکننده ي اين برنامه و انتظامات بوده که به خاطر ظرفيت کم سالن، نتوانسته اند جمعيت را کنترل کنند و منجر به چنين اتفاقي شده است. آخرين صحبتي که با خانم مليکا زارعي (خاله شادونه) داشتم، گفت که بعد از اتمام برنامه، عصر روز گذشته - پنجشنبه بيست ويکم ارديبهشت - اين اتفاق افتاد که به خاطر درهاي خروجي کم، نتوانستند جمعيت حاضر را کنترل کنند و موجب فوت سه کودک و زخمي شدن چند تن ديگر شده است.

  خاله شادونه حالا مادري كه الان دوست داشت از بچه دست گلش هديه بگير تو اين روزها .....................



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: حوادث , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید